Een nieuw avontuur - Reisverslag uit Geulle, Nederland van Staschja Bruls - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur - Reisverslag uit Geulle, Nederland van Staschja Bruls - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur

Blijf op de hoogte en volg Staschja

22 November 2013 | Nederland, Geulle

Hallo allemaal,


Het is weer zover, ik ga weer op reis! Ik ben klaar met studeren, wil (nog) geen master gaan doen en werken stel ik het liefst zo lang mogelijk uit. Dan rest maar één ding, een wereldkaart pakken en kijken waar je graag nog eens heen wil. Azië heb ik gedeeltelijk al gezien, Europa is te dichtbij, Zuid-Afrika spreekt me nu niet zo aan, maar die andere kant van de wereld... Na alle fantastische en enthousiaste verhalen van Kryschja, Dominique, Floris, Vincent, Felice, Kiki etc. begreep ik dat Australië ook op mij zit te wachten. Dus bekeek ik in April de mogelijkheden en boekte in Juni mijn ticket.

Vanaf Juli ging ik weer 'bie de pap en de mam' wonen en werkte ik op het Onze Lieve Vrouwenplein. In de tussentijd werd een backpack, nieuwe camera, nieuwe wandelschoenen, uitgebreide backpackersreisverzekering en nog heel veel andere dingen gekocht en de maanden vlogen voorbij. Maanden waarin papa en mama waarschijnlijk regelmatig hebben uitgekeken naar de 26e zodat ze weer lekker samen kunnen chillen zonder dat ik tussen hun in op de bank zit. Bedankt dat ik na vier jaar te zijn weg geweest weer bij jullie mocht wonen! Anders had ik nu niet kunnen vertrekken.

Ik heb geen uitgebreid reisplan, alleen grote lijnen maar er zijn een aantal dingen waar ik me erg op verheug; de hele dag Engels praten, heeeel veel mensen leren kennen, niks moeten doen en van A naar B reizen en het niet erg vinden als ik bij C uitkom. Enfin, jullie gaan het allemaal lezen!


Voor iedereen die wil dat ik veilig aankom en een kaarsje brandt, ik vlieg dinsdag om 13.20 en kom donderdag pas aan.


Lieve familie, vrienden en kennissen, ik hoop dat jullie net zo gaan genieten van mijn reis als ik.


Hoiie he!


Ps. Jullie kunnen mij gewoon appen/mailen, als ik internet heb lees ik alles.

  • 22 November 2013 - 11:30

    Marjo Van Kan:

    Hoi Staschja, Wij wensen jou een hele fijne reis. Ben voorzichtig, doe geen gekke dingen. We zullen je volgen en je reisverslag lezen. Lieve groetjes Marjo en Lenard.

  • 22 November 2013 - 12:38

    Leonarda:

    Hallo Stachja , wij wensen jou heel veel reisplezier en zullen jou zeker volgen, geniet er maar van groetjes en knuffels van Ron en Leonarda

  • 22 November 2013 - 13:32

    Maud Dupont:

    Veel succes, veel plezier, veel genieten, niet teveel werken, veel mensen ontmoeten en alles doen dat je leuk vindt. Kortom goede reis!

  • 22 November 2013 - 17:15

    Noortje:

    Hoi Staschja
    Heel veel plezier in "the outback" ben nu al benieuwd naar je reisverslagen. groeten en dikke poen Noortje
    en natuurlijk ook van Peter Goede reis alvast

  • 22 November 2013 - 19:04

    Evan Stols:

    Veel succes hoor!

    Haal maar alles uit het leven! Het is maar zo kort!

    Je oude Meester.

  • 23 November 2013 - 13:33

    Felice:

    Hey Stasj,

    WAUW WAUW WAUW! Super dat je naar downunder gaat :D Geniet van dit fantastische land en alle avonturen die het met zich mee brengt!:) Have great barbies sheila and enjoy, enjoy, enjoy! xxx Felice

  • 23 November 2013 - 21:50

    Peter:

    Beste Staschja,
    Veer weunsje dich alle goods en dat ste de trip van dien laeve mochs belaeve.
    Veer houwe dich natuurlik ouch Up to date.......
    Zulle zeker gereigeld Skype es ste natuurlik online bes en neet met ein of angere
    krodile dundy bes aan t chille
    Groetjes ,gooi reis en tot horens
    Marie-José & Peter

  • 25 November 2013 - 09:20

    Marion En Jac:

    hallo staschja veel plezier en succes in je nieuw avontuur.

  • 05 December 2013 - 13:16

    Vincent:

    Hoi Stasj,

    Heel veel plezier nogmaals op deze fantastische reis. Ik ben heel benieuwd naar je foto's en verhalen.
    Doe voorzichtig en geniet met volle teugen van jouw avontuur!
    Groetjes Vincent

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Staschja

Actief sinds 06 Jan. 2011
Verslag gelezen: 844
Totaal aantal bezoekers 34192

Voorgaande reizen:

26 November 2013 - 24 Juni 2014

Op naar backpackersparadijs!

01 Februari 2011 - 11 Juli 2011

My journey into the big world

Landen bezocht: