Still two weeks to go - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Staschja Bruls - WaarBenJij.nu Still two weeks to go - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Staschja Bruls - WaarBenJij.nu

Still two weeks to go

Door: Staschja Bruls

Blijf op de hoogte en volg Staschja

15 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Zo, nog een 2 weken en dan gaat het beginnen.
Mijn eerste, grote reis alleen naar een land aan de andere kant van de wereld.

Thailand, the land of the smile.

Ik moet zeggen, op 1 januari vond ik het behoorlijk spannend worden. En dat gevoel wordt iedere dag sterker.

Natuurlijk heb ik er ontzettend veel zin in. Ik bedoel, Thailand, voor een half jaar! Die kans krijg je (waarschijnlijk) maar 1 keer.

5 en een halve maand aan the Andaman Sea, met een eigen strand (Relax Bay), een eigen yacht, bijna 500 kamers, 10 F&B outlets en de mooiste zonsondergang!
Could it be better? I guess not.

Met plezier houd ik jullie op de hoogte van wat ik allemaal doe in het hotel waar ik stage ga lopen.
Voor een kijkje op de website ga naar
http://www.phuket.com/meridien

Ik ben van plan veel te ondernemen in de geringe vrije tijd die ik heb (ik werk namelijk 5 dagen per week, 10 uur per dag). Ook hierover zal ik jullie op de hoogte houden, als ik tenminste noemenswaardige dingen meemaak.

Nu de laatste dingen nog regelen en dan ben ik echt klaar voor vertrek.

Liefs,

a very excited Staschja

  • 15 Januari 2011 - 23:08

    Jasmijn:

    Jeetje Stas, nu hier staat dat je over 16 dagen al gaat (en ik dus ook) krijg ik het toch wel een beetje benauwd..Nog maar 10 daagjes in Maastricht, pff heftig hoor.
    Maar daarentegen gaan we een geweldige tijd tegemoet! We gaan elkaar lekker op de hoogte houden en nu nog even genieten van de dagen samen..
    Kusjess

  • 18 Januari 2011 - 12:17

    Angèle:

    Nou Staschja, ik wens je een hele fijne tijd toe in Thailand, en zal regelmatig eens op deze site kijken om te zien hoe het met je gaat.
    Heel veel plezier en veurzichtig zeen hè:-)
    Liefs,
    Angèle.

  • 19 Januari 2011 - 12:14

    Noortje:

    Hoi Staschja
    Ik heb de site van je hotel bekeken en ik kan me wel slechtere plaatsen voorstellen dan dat resort waar jij terecht komt.
    Heel veel plezier daar en ik kijk nu al uit naar je reisverslagen
    groetjes

    Noortje

  • 25 Januari 2011 - 15:21

    Maud Dupont:

    veel succes en tussendoor veel plezier.
    En vergeet je niet in te smeren op dat prive strand want het is daar leker warm.

    Groetjes Maud.

  • 30 Januari 2011 - 18:58

    Edwin & Hugette:

    Hoi Staschja,

    Wij wensen jou heel veel succes en plezier in Thailand. Het zal wel een hele ervaring worden. We lezen graag hoe het je daar vergaat.

    Groetjes en xxx
    Edwin & Hugette

  • 31 Januari 2011 - 21:50

    Nelly En Jean:

    We wensen je een goede vlucht morgen en een hele mooie tijd in Thailand.
    gr Nelly en Jean

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Staschja

Actief sinds 06 Jan. 2011
Verslag gelezen: 10396
Totaal aantal bezoekers 34188

Voorgaande reizen:

26 November 2013 - 24 Juni 2014

Op naar backpackersparadijs!

01 Februari 2011 - 11 Juli 2011

My journey into the big world

Landen bezocht: