We only part to meet again - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Staschja Bruls - WaarBenJij.nu We only part to meet again - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Staschja Bruls - WaarBenJij.nu

We only part to meet again

Door: Staschja Bruls

Blijf op de hoogte en volg Staschja

01 Februari 2011 | Nederland, Amsterdam

Khun allemaal,

Nog een dik uur en dan vertrekken we richting Düsseldorf.

Beetje chaotische momenten hier aan de Maas.
Een koffer dat nét te zwaar is, handbagage waarvan ik hoop dat ie niet wordt afgekeurd, een reisslot dat niet opengaat (of dat als t eindelijk open is niet dichtgaat), een hangertje waar ik geen kettinkje voor heb, een spijkerbroek waar ik 5 minuten geleden nog uitscheur!
Daar moet je wel even van zuchten.

Ik vlieg om 17.20 samen met Jos en Yannic naar Bangkok. Daar verblijven we tot en met zaterdag in het Prince Palace Hotel in een living suite (de moeite waard om even op te zoeken) en dan gaan we met Joanna verder naar Phuket.
We kunnen nog heel even het eiland verkennen want maandag beginnen we pas echt met werken.

Goed, het slot is open en ook weer dicht en ik heb een andere broek aangetrokken. Dus al met al ben ik klaar om te vertrekken.

Maar eerst wil ik toch nog graag mijn lieve papa en mama bedanken voor alles wat ze de laatste weken hebben gedaan om mij te helpen met mijn voorbereidingen ed.
Dus, dankjewel en onthoud:

Goodbyes are not forever.
Goodbyes are not the end.
They simply mean I'll miss you,
Until we meet again!

Papa, mama, Kryschja, Peter, Marie-José en Remco; pak je spullen, we kunnen gaan!

ps. Ik zal proberen om jullie wat zon en warmte te sturen.

  • 01 Februari 2011 - 11:05

    Anouk Sangen:

    Goede reis Stasj!!!!!!!!!!!
    Enjoy, dikke kussen - Nouk

    ps, da's aardig van je ;)) doe maar!

    oh en chaotische momenten voor vertrek tsja volgens mij horen die er gewoon bij... zou raar zijn als ze er niet waren toch ;)

  • 01 Februari 2011 - 11:20

    Daniëlle:

    Beste Staschja,
    Ik wens je een goede vlucht, een geweldige stage en uiteraard heel veel plezier in alles wat je doet!
    Geniet ervan!
    Ik blijf je volgen op WBJ.nu
    Groeten en "sterkte vanmiddag" aan mama, papa en Kryschja!
    Daniëlle

  • 01 Februari 2011 - 11:36

    Remco:

    Hey Staschja,

    ouch veer zeen d'r kloar veur, al zalle veer dich ouch erg misse! Geneet d'r van en jèhl veul plezeer!
    tot dalijk in Dusseldorf!
    Peter, Marie-José en Remco

  • 01 Februari 2011 - 11:51

    Jasmijntje:

    Lieve stas,
    Ik zie je over een paar maandjes weer. Ben erg benieuwd naar al je avonturen en ik zal jou ook op de hoogte houden van die van mij!
    Heel veel liefs (L) nu nog vanuit Blaricum

  • 01 Februari 2011 - 12:13

    Lilianne Tellier:

    Hoi Staschja,

    Nu wordt het spannend. Ik wens je een goede reis en heel veel plezier op je stage. Ik ben benieuwd naar je reisverslag!

  • 01 Februari 2011 - 12:36

    Linda Optinal :

    hey stasch,
    have a wonderful internship and take care! Ill see u in september
    love linda

  • 01 Februari 2011 - 12:48

    Felice:

    Het moment is aangebroken. De reis richting het vliegveld is begonnen wetende dat je de komende maanden n ander land, n andere plaats 'thuis' gaat noemen. Je gaat er vast een geweldige tijd tegenmoet met veel plezier, werkervaring maar bovenal heel levenservaring!! Geniet van deze tijd, want dit pakt niemand je meer af!!!

    Dag Nederland, Hallo Thailand!!! Hier is Staschjaaa!

  • 01 Februari 2011 - 12:49

    Loes De Haar:

    Hey Stasja,

    eindelijk ik het dan zover, je vleugels spreiden....
    Ik wens jou en je medereizigers op de eerste plaats een goede vlucht, heel veel plezier en een interessante stage.
    Zou het heel leuk vinden als je me een beetje op de hoogte houdt.
    Zal Mir een beetje proberen op te vrolijken als we donderdag a.s. met Marian en Iris gaan eten.

    P.S. Je goodbyes vond ik super!

    Have fun! Loes xxx

  • 01 Februari 2011 - 13:17

    Marion En Jac:

    hallo staschja
    veel plezier op je stage plaats in phuket, geniet ervan.wij blijven je volgen deze 5 maanden via je reisverslagen.

  • 01 Februari 2011 - 14:14

    Lian:

    Hey Staschja,

    Een hele goede reis en geniet van alles wat je daar ziet, doet en meemaakt!!
    Wij zullen je volgen.

    Xus Lian

  • 01 Februari 2011 - 18:31

    Kryschja Bruls:

    Sawasdee Pietie!

    Have fun there! :) See you in 6 months!
    (en tussendoor op skype :))

    xxx

  • 01 Februari 2011 - 19:19

    De Voldertjes:

    Hey lieve nicht,

    Als je dit leest ben je inmiddels aangekomen. Hoop dat je een goede reis hebt gehad. Have fun en geniet van deze geweldige ervaring!!!

    Dikke kus van ons allemaal!

  • 01 Februari 2011 - 22:32

    Marcelle:

    Hey Staschja,
    Ik had je nog willen sms-en maar je was al onderweg.
    Gelukkig bestaan er nog andere mogelijkheden om je een geweldige tijd te wensen.
    Jouw WBJ.nu site staat vanaf vandaag bij mijn favorieten en ik verheug me nu al op jouw avonturen.
    "HAVE A GREAT TIME''
    "laa kohn"!! Marcelle

  • 02 Februari 2011 - 00:31

    Hans:

    Hoi Staschja!
    Bring get Gaol noa Thailand, en get Thailand noa Gaol!;)
    gooj reis, bèn op dn hoede en geniet!

  • 02 Februari 2011 - 06:32

    Remco:

    Hey Staschja,
    't is toch need te geluive... is 't bie uch hauf 2 's jmiddes in 30 groaje of zwa, zit ich um hauf 8 kloar um noa sjwal te goan. V'r zoage net dat g'r 'n kwarteerke later woard, hè? Nou, geniet 'n paar daag van de sjtad um denoa flink aan 't wèrk te kinne!

    Groete aan Bankok van GÄÖL

  • 02 Maart 2011 - 16:56

    Robert Schenk:

    Hoi Staschja ik vind je verslagen leuk om te lezen en mooie fotos you are a lucky girl nog veel plezier vr.groet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Staschja

Actief sinds 06 Jan. 2011
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 34190

Voorgaande reizen:

26 November 2013 - 24 Juni 2014

Op naar backpackersparadijs!

01 Februari 2011 - 11 Juli 2011

My journey into the big world

Landen bezocht: